Avaluar per Aprendre

Avaluar per Aprendre

Avaluar és Aprendre
  • Inici
  • Qui som?
  • Què fem?
  • Recursos
  • Publicacions
  • Jornades AxA
  • Blog
  • @RosaSensatAxA
  • Contacteu
 

Vídeo “Building a Feedback Culture” with John Hattie & Cameron Brooks

📌 Feedback is effective when it:
▪️ Clarifies success
▪️ Informs the learner about progress based on success criteria
▪️ Offers guidance about next steps
▪️ Is heard, understood, and actionablehttps://t.co/199Q1ZSyW8
John Hattie & Cameron Brooks via @bastrimbos

— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) March 22, 2021
23 de març de 2021

General

Avaluar per aprendre Sense comentaris

Cometre errors no és el final del camí

"Equivocar-se vol dir que estem aprenent. Cometre errors no és el final del camí. Tan sols és una part d'ell i quan els fem vol dir que estem caminant, estem avançant."@SanmartiNeus https://t.co/zgIwophbMg pic.twitter.com/1daOmSiAtA

— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) March 10, 2021
18 de març de 2021

General

Avaluar per aprendre Sense comentaris

Una bona coavaluació ha de permetre…

🟢Una bona coavaluació ha de permetre…https://t.co/2G7UXrbDrj pic.twitter.com/yiGj6kNbvv

— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) March 15, 2021
16 de març de 2021

General

Avaluar per aprendre Sense comentaris

Let’s talk about feedback!

📌 Feedback should generate questions rather than give answers.
📌 We need to see feedback as a continuous flow, a dialogue between us and our students.
📌 Use constructive language
📌 Sometimes less can be more.
By Alexandra Mihai via @CarlessDavid https://t.co/NSn6ACArti https://t.co/o3DHpFrFzA

— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) March 14, 2021
15 de març de 2021

General

Avaluar per aprendre Sense comentaris

Avaluem les dificultats, no als alumnes

"No avaluem-regulem els alumnes, quan fem una avaluació per aprendre estem avaluant les dificultats que tenen els alumnes" @SanmartiNeus https://t.co/6KIpqFaF1K pic.twitter.com/n4FFLFOXpk

— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) February 27, 2021
8 de març de 2021

General

Avaluar per aprendre Sense comentaris

Crear espais per a una retroalimentació personalitzada

🎯La importància de crear espais per a una retroalimentació personalitzada@SanmartiNeus https://t.co/uCgOhOJCaI pic.twitter.com/FmNQDpT1bv

— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) March 1, 2021
4 de març de 2021

General

Avaluar per aprendre Sense comentaris

Canvis necessaris retroalimentacions tradicionals

💡Exemples de canvis necessaris en les retroalimentacions tradicionals. @SanmartiNeus https://t.co/6KIpqFaF1K pic.twitter.com/hpxSu9BSgk

— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) February 21, 2021
24 de febrer de 2021

General

Avaluar per aprendre Sense comentaris

L’avaluació vista com aprenentatge: el feedback, element clau

Conferència a càrrec de Neus Sanmartí.

Quan ens replantegem l’avaluació, ens cal repensar com promovem els aprenentatges, ja que avaluar és aprendre.

Primera sessió del cicle “Pedagogia d’arrel: més eines per treballar en temps de canvis”, Lleida, 15 de febrer de 2021. Organitzat pel CRP del Segrià.

22 de febrer de 2021

General

Avaluar per aprendre Sense comentaris

Com comencem i acabem les classes

"La manca d’un espai per a la reflexió i la síntesi no ajuda els alumnes a situar-se en el decurs de la unitat didàctica i, en conseqüència, dificulta que tinguin clara la seqüència dels aprenentatges."@SanmartiNeus i @mariaojuel https://t.co/awP7iiKaJ7

— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) November 12, 2020
12 de novembre de 2020

General

Avaluar per aprendre Sense comentaris

Compartim el pla de treball amb els aprenents

Compartim el pla de treball amb l'alumnat. pic.twitter.com/Qqmfcv7xxp

— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) October 9, 2020
6 de novembre de 2020

General

Avaluar per aprendre Sense comentaris

Navegació d'entrades

1 2 3 … 5

Avaluar per aprendre: dues cares de la mateixa moneda?

https://www.youtube.com/watch?v=_68FYmUUu5M

Què implica passar el poder de l’avaluació als aprenents?

https://www.youtube.com/watch?v=AfmUB4csp24

Per què parlem d’objectius d’aprenentatge quan parlem d’avaluació?

https://www.youtube.com/watch?v=B2Uh2eFuluU

@RosaSensatAxA

AvaluarPerAprendreFollow

Grup de treball Avaluar per Aprendre de l'Associació de Mestres Rosa Sensat. Avaluar és aprendre.

AvaluarPerAprendre
RosaSensatAxAAvaluarPerAprendre@RosaSensatAxA·
28 juny

Aquest cap de setmana el grup de @RosaSensatAxA allà hi serà per aprofundir sobre:
🎯L’avaluació vista com autoregulació
🧠Autoregulació metacognitiva
🗨️ Condicions perquè una persona es pugui autoregular
👥 La funció del feedback
@RosaSensat https://www.rosasensat.org/producte/decidir-per-aprendre/

Cécile Barbeito@cebarthon

El 2 i 3 de juliol facilitarem amb la @MarCano_InEdu i en Pau Batet una Càpsula formativa (6h) sobre pensament crític. @RosaSensat enguany es reinventa amb un nou format i més espais d'intercanvi entre professorat. Us hi esperem! Info i inscripcions: https://www.rosasensat.org/producte/capbussat-en-el-pensament-critic/

Reply on Twitter 1541667817266765825Retweet on Twitter 15416678172667658257Like on Twitter 15416678172667658257Twitter 1541667817266765825
RosaSensatAxAAvaluarPerAprendre@RosaSensatAxA·
28 juny

"Una activitat d'avaluació pot ajudar a l'aprenentatge si proveeix informació que els docents i els estudiants poden usar com a retroalimentació en avaluar-se a si mateixos o altres i al modificar les activitats d'ensenyament i aprenentatge en què estan implicats."
Black et al.

Reply on Twitter 1541657704581799936Retweet on Twitter 15416577045817999366Like on Twitter 154165770458179993610Twitter 1541657704581799936
Retweet on TwitterAvaluarPerAprendre Retweeted
DignaCousoDigna Couso@DignaCouso·
9 maig 2020

El que tota la vida ens ha compartit la @SanmartiNeus, inclús abans de que es parles de competències, als que hem tingut la sort de ser alumnes seus: que l'autoregulació és una competencia clau, que es pot entrenar, i que com ha docents podem i hem de treballar-la a l'aula. https://twitter.com/hruizmartin/status/1259063168933994498

Héctor Ruiz Martín@hruizmartin

Cuando un estudiante aprende a aprender en realidad lo que aprende es a autorregular sus procesos de aprendizaje. El estudiante autorregulado se caracteriza por emplazarse consciente y deliberadamente a realizar las acciones que le conducirán a alcanzar sus metas de aprendizaje.

Reply on Twitter 1259140450977529859Retweet on Twitter 125914045097752985934Like on Twitter 125914045097752985993Twitter 1259140450977529859
Load More...

Avaluar per competències

https://www.youtube.com/watch?v=pXRyX7QDsWM

Rosa Sensat

  • Inici
  • Qui som?
  • Què fem?
  • Recursos
  • Publicacions
  • Jornades AxA
  • Blog
  • @RosaSensatAxA
  • Contacteu

El tema fMovies funciona amb el WordPress