Assessment is feedback to you about your impact
📌Assessment is feedack to you about your impact:
— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) March 28, 2021
▪️ With whom
▪️ About what
▪️ To what degree
By John Hattiehttps://t.co/Mo1u9GCKtg
📌Assessment is feedack to you about your impact:
— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) March 28, 2021
▪️ With whom
▪️ About what
▪️ To what degree
By John Hattiehttps://t.co/Mo1u9GCKtg
📌 Feedback is effective when it:
— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) March 22, 2021
▪️ Clarifies success
▪️ Informs the learner about progress based on success criteria
▪️ Offers guidance about next steps
▪️ Is heard, understood, and actionablehttps://t.co/199Q1ZSyW8
John Hattie & Cameron Brooks via @bastrimbos
"Equivocar-se vol dir que estem aprenent. Cometre errors no és el final del camí. Tan sols és una part d'ell i quan els fem vol dir que estem caminant, estem avançant."@SanmartiNeus https://t.co/zgIwophbMg pic.twitter.com/1daOmSiAtA
— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) March 10, 2021
🟢Una bona coavaluació ha de permetre…https://t.co/2G7UXrbDrj pic.twitter.com/yiGj6kNbvv
— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) March 15, 2021
📌 Feedback should generate questions rather than give answers.
— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) March 14, 2021
📌 We need to see feedback as a continuous flow, a dialogue between us and our students.
📌 Use constructive language
📌 Sometimes less can be more.
By Alexandra Mihai via @CarlessDavid https://t.co/NSn6ACArti https://t.co/o3DHpFrFzA
"No avaluem-regulem els alumnes, quan fem una avaluació per aprendre estem avaluant les dificultats que tenen els alumnes" @SanmartiNeus https://t.co/6KIpqFaF1K pic.twitter.com/n4FFLFOXpk
— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) February 27, 2021
🎯La importància de crear espais per a una retroalimentació personalitzada@SanmartiNeus https://t.co/uCgOhOJCaI pic.twitter.com/FmNQDpT1bv
— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) March 1, 2021
💡Exemples de canvis necessaris en les retroalimentacions tradicionals. @SanmartiNeus https://t.co/6KIpqFaF1K pic.twitter.com/hpxSu9BSgk
— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) February 21, 2021
Conferència a càrrec de Neus Sanmartí.
Quan ens replantegem l’avaluació, ens cal repensar com promovem els aprenentatges, ja que avaluar és aprendre.
Primera sessió del cicle “Pedagogia d’arrel: més eines per treballar en temps de canvis”, Lleida, 15 de febrer de 2021. Organitzat pel CRP del Segrià.
"La manca d’un espai per a la reflexió i la síntesi no ajuda els alumnes a situar-se en el decurs de la unitat didàctica i, en conseqüència, dificulta que tinguin clara la seqüència dels aprenentatges."@SanmartiNeus i @mariaojuel https://t.co/awP7iiKaJ7
— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) November 12, 2020