Avaluar per Aprendre

Avaluar per Aprendre

Avaluar és Aprendre
  • Inici
  • Qui som?
  • Què fem?
  • Recursos
  • Publicacions
  • Jornades AxA
  • Blog
  • @RosaSensatAxA
  • Contacteu
 

Vídeo “Building a Feedback Culture” with John Hattie & Cameron Brooks

📌 Feedback is effective when it:
▪️ Clarifies success
▪️ Informs the learner about progress based on success criteria
▪️ Offers guidance about next steps
▪️ Is heard, understood, and actionablehttps://t.co/199Q1ZSyW8
John Hattie & Cameron Brooks via @bastrimbos

— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) March 22, 2021
23 de març de 2021

General

Avaluar per aprendre Sense comentaris

Cometre errors no és el final del camí

"Equivocar-se vol dir que estem aprenent. Cometre errors no és el final del camí. Tan sols és una part d'ell i quan els fem vol dir que estem caminant, estem avançant."@SanmartiNeus https://t.co/zgIwophbMg pic.twitter.com/1daOmSiAtA

— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) March 10, 2021
18 de març de 2021

General

Avaluar per aprendre Sense comentaris

Una bona coavaluació ha de permetre…

🟢Una bona coavaluació ha de permetre…https://t.co/2G7UXrbDrj pic.twitter.com/yiGj6kNbvv

— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) March 15, 2021
16 de març de 2021

General

Avaluar per aprendre Sense comentaris

Let’s talk about feedback!

📌 Feedback should generate questions rather than give answers.
📌 We need to see feedback as a continuous flow, a dialogue between us and our students.
📌 Use constructive language
📌 Sometimes less can be more.
By Alexandra Mihai via @CarlessDavid https://t.co/NSn6ACArti https://t.co/o3DHpFrFzA

— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) March 14, 2021
15 de març de 2021

General

Avaluar per aprendre Sense comentaris

Avaluem les dificultats, no als alumnes

"No avaluem-regulem els alumnes, quan fem una avaluació per aprendre estem avaluant les dificultats que tenen els alumnes" @SanmartiNeus https://t.co/6KIpqFaF1K pic.twitter.com/n4FFLFOXpk

— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) February 27, 2021
8 de març de 2021

General

Avaluar per aprendre Sense comentaris

Crear espais per a una retroalimentació personalitzada

🎯La importància de crear espais per a una retroalimentació personalitzada@SanmartiNeus https://t.co/uCgOhOJCaI pic.twitter.com/FmNQDpT1bv

— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) March 1, 2021
4 de març de 2021

General

Avaluar per aprendre Sense comentaris

Canvis necessaris retroalimentacions tradicionals

💡Exemples de canvis necessaris en les retroalimentacions tradicionals. @SanmartiNeus https://t.co/6KIpqFaF1K pic.twitter.com/hpxSu9BSgk

— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) February 21, 2021
24 de febrer de 2021

General

Avaluar per aprendre Sense comentaris

L’avaluació vista com aprenentatge: el feedback, element clau

Conferència a càrrec de Neus Sanmartí.

Quan ens replantegem l’avaluació, ens cal repensar com promovem els aprenentatges, ja que avaluar és aprendre.

Primera sessió del cicle “Pedagogia d’arrel: més eines per treballar en temps de canvis”, Lleida, 15 de febrer de 2021. Organitzat pel CRP del Segrià.

22 de febrer de 2021

General

Avaluar per aprendre Sense comentaris

Com comencem i acabem les classes

"La manca d’un espai per a la reflexió i la síntesi no ajuda els alumnes a situar-se en el decurs de la unitat didàctica i, en conseqüència, dificulta que tinguin clara la seqüència dels aprenentatges."@SanmartiNeus i @mariaojuel https://t.co/awP7iiKaJ7

— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) November 12, 2020
12 de novembre de 2020

General

Avaluar per aprendre Sense comentaris

Compartim el pla de treball amb els aprenents

Compartim el pla de treball amb l'alumnat. pic.twitter.com/Qqmfcv7xxp

— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) October 9, 2020
6 de novembre de 2020

General

Avaluar per aprendre Sense comentaris

Navegació d'entrades

1 2 3 … 5

Avaluar per aprendre: dues cares de la mateixa moneda?

https://www.youtube.com/watch?v=_68FYmUUu5M

Què implica passar el poder de l’avaluació als aprenents?

https://www.youtube.com/watch?v=AfmUB4csp24

Per què parlem d’objectius d’aprenentatge quan parlem d’avaluació?

https://www.youtube.com/watch?v=B2Uh2eFuluU

@RosaSensatAxA

AvaluarPerAprendreFollow

Grup de treball Avaluar per Aprendre de l'Associació de Mestres Rosa Sensat. Avaluar és aprendre.

AvaluarPerAprendre
RosaSensatAxAAvaluarPerAprendre@RosaSensatAxA·
51m

🟢Si volem prioritzar la regulació durant l'aprenentatge cal que basem les estratègies didàctiques en dos mecanismes que no requereixen la intervenció constant del docent:
🧭Formar l'alumnat en la regulació del seu procés
👥Afavorir la interacció social a l'aula
Perrenoud (1991)

Reply on Twitter 1641855368887140389Retweet on Twitter 1641855368887140389Like on Twitter 1641855368887140389Twitter 1641855368887140389
RosaSensatAxAAvaluarPerAprendre@RosaSensatAxA·
30 març

5⃣ Elements de l'avaluació per a la millora de l'aprenentatge

Reply on Twitter 1641316859243896833Retweet on Twitter 164131685924389683314Like on Twitter 164131685924389683348Twitter 1641316859243896833
RosaSensatAxAAvaluarPerAprendre@RosaSensatAxA·
30 març

"Implicar a los alumnos en la evaluación aumenta el sentido que dan a la evaluación"
Johnson y Johnson (1996)

Reply on Twitter 1641315475232632832Retweet on Twitter 16413154752326328327Like on Twitter 164131547523263283227Twitter 1641315475232632832
Load More...

Avaluar per competències

https://www.youtube.com/watch?v=pXRyX7QDsWM

Rosa Sensat

  • Inici
  • Qui som?
  • Què fem?
  • Recursos
  • Publicacions
  • Jornades AxA
  • Blog
  • @RosaSensatAxA
  • Contacteu

El tema fMovies funciona amb el WordPress