Una bona coavaluació ha de permetre…
🟢Una bona coavaluació ha de permetre…https://t.co/2G7UXrbDrj pic.twitter.com/yiGj6kNbvv
— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) March 15, 2021
🟢Una bona coavaluació ha de permetre…https://t.co/2G7UXrbDrj pic.twitter.com/yiGj6kNbvv
— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) March 15, 2021
📌 Feedback should generate questions rather than give answers.
— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) March 14, 2021
📌 We need to see feedback as a continuous flow, a dialogue between us and our students.
📌 Use constructive language
📌 Sometimes less can be more.
By Alexandra Mihai via @CarlessDavid https://t.co/NSn6ACArti https://t.co/o3DHpFrFzA
"No avaluem-regulem els alumnes, quan fem una avaluació per aprendre estem avaluant les dificultats que tenen els alumnes" @SanmartiNeus https://t.co/6KIpqFaF1K pic.twitter.com/n4FFLFOXpk
— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) February 27, 2021
🎯La importància de crear espais per a una retroalimentació personalitzada@SanmartiNeus https://t.co/uCgOhOJCaI pic.twitter.com/FmNQDpT1bv
— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) March 1, 2021
💡Exemples de canvis necessaris en les retroalimentacions tradicionals. @SanmartiNeus https://t.co/6KIpqFaF1K pic.twitter.com/hpxSu9BSgk
— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) February 21, 2021
Conferència a càrrec de Neus Sanmartí.
Quan ens replantegem l’avaluació, ens cal repensar com promovem els aprenentatges, ja que avaluar és aprendre.
Primera sessió del cicle “Pedagogia d’arrel: més eines per treballar en temps de canvis”, Lleida, 15 de febrer de 2021. Organitzat pel CRP del Segrià.
"La manca d’un espai per a la reflexió i la síntesi no ajuda els alumnes a situar-se en el decurs de la unitat didàctica i, en conseqüència, dificulta que tinguin clara la seqüència dels aprenentatges."@SanmartiNeus i @mariaojuel https://t.co/awP7iiKaJ7
— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) November 12, 2020
Compartim el pla de treball amb l'alumnat. pic.twitter.com/Qqmfcv7xxp
— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) October 9, 2020
Mostra de diferents diaris d’aprenentatge de les persones que van participar en la formació: “Com donar feedback per promoure l’autoregulació“ #55EEAxA
— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) November 3, 2020
🔗https://t.co/IDcJhfGqUZ pic.twitter.com/R6Bw1yY63N
What’s Metacognition—and Why Does it Matter? @edutopia https://t.co/WGOoPTPWRL— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) November 4, 2020
What's Metacognition—and Why Does it Matter? @edutopia https://t.co/WGOoPTPWRL
— AvaluarPerAprendre (@RosaSensatAxA) November 4, 2020