
Què volem que els assistents se’n portin d’aquesta tarda?
Per promoure l’aprenentatge cal passar el protagonisme de l’avaluació al propi aprenent i, així, afavorir l’autoregulació. El que volem que els assistents us emporteu quan conclogui la sessió és que compartim que el feedback és el procés clau per generar pensament i reflexió en l’aprenent, amb l’objectiu que prengui consciència de les dificultats i alhora reconegui allò que ja fa bé. Correspon a la presa de decisions de la funció de regulació a l’AVALUACIÓ FORMATIVA.
Recull de recursos de la jornada:
- Carpeta del 2n Cafè i Conversa AxA. Conté:
- Programa 2n Cafè i conversa AxA.
- Escala del feedback actualitzada.
- Conclusions 1r Cafè i conversa AxA.
- 2 cites sobre feedback.
- Presentació 2n Cafè i Conversa d’Avaluar per Aprendre. Autoregulació i feedback
- Document lectura sobre feedback: recull de cites.
- Document preguntes per reflexionar a partir de la lectura sobre feedback.
- Document de recull de les reflexions, idees i dubtes o preguntes sorgides en els grups de conversa.
Perquè Avaluar és Aprendre
11- Activitat de la casa – cal conèixer C.Av abans
6- Autoregulació
0-Ens preparem i repassem la dinàmica
29- Fem feedback sobre les preguntes dels grups sobre el feedback
30- Foto grup AxA
2- Benvinguda i presentació
5-Benvinguda i presentació
1-Benvinguda i presentació
7- Autoregulació
26- Imatge Idees i preguntes a partir de les reflexions – feedback
28- Fem feedback sobre les preguntes dels grups sobre el feedback
27-Imatge Idees i preguntes a partir de les reflexions – feedback
4-Benvinguda i presentació
8- Autoregulació
9- Autoregulació
3-Benvinguda i presentació
19- Reflexions sobre feedback – assistents
20- Reflexions sobre feedback – assistents
18- Reflexions sobre feedback – assistents
23- Reflexions sobre feedback – assistents
22- Reflexions sobre feedback – assistents
16- Reflexions sobre feedback – assistents
21- Reflexions sobre feedback – assistents
17- Reflexions sobre feedback – assistents
15- Reflexions sobre feedback – assistents
24- Reflexions sobre feedback – assistents
14- Reflexions sobre feedback – assistents
13- Reflexions sobre feedback – assistents
25- Reflexions sobre feedback – assistents
12- Reflexions sobre feedback – assistents
10. Activitat de la casa – cal conèixer C.Av abans