55a Escola Estiu RS – Com donar feedback per promoure l’autoregulació

Amb aquesta proposta formativa ens proposàvem generar espais de diàleg i reflexió per aprofundir en les condicions necessàries perquè l’aprenent es pugui autoavaluar-regular al llarg d’un procés d’aprenentatge.

En l’article Avaluació formativa: què hi ha de nou? Una mirada des d’Anglaterra, la doctora Jane Jones ens explica que l’avaluació per aprendre ha vingut per quedar-se. No és una moda, sinó que molts elements n’han demostrat l’efectivitat i, en tot cas, ens diu, assistim a la seva majoria d’edat.



Durant la formació totes les persones participants van dur a terme un diari d’aprenentatge. També com a formadors, el grup d’Avaluar per Aprendre, en va fer un.

Abans de començar vam demanar escriure les expectatives d’aquesta formació. Durant la sessió i després de cada sessió també demanàvem recollir les reflexions (idees força, dubtes, preguntes, bones pràctiques…) en el vostre diari.

  • Recull d’algunes reflexions extretes dels Diaris aprenentatge de les persones participants (properament).
  • Diari d’aprenentatge del grup d’Avaluar per Aprendre (properament).