Què volem que els assistents se’n portin d’aquesta tarda?
Per promoure l’aprenentatge cal passar el protagonisme de l’avaluació al propi aprenent i, així, afavorir l’autoregulació. El que volem que els assistents us emporteu quan conclogui la sessió és que compartim que el feedback és el procés clau per generar pensament i reflexió en l’aprenent, amb l’objectiu que prengui consciència de les dificultats i alhora reconegui allò que ja fa bé. Correspon a la presa de decisions de la funció de regulació a l’AVALUACIÓ FORMATIVA.
Recull de recursos de la jornada:
- Carpeta del 2n Cafè i Conversa AxA. Conté:
- Programa 2n Cafè i conversa AxA.
- Escala del feedback actualitzada.
- Conclusions 1r Cafè i conversa AxA.
- 2 cites sobre feedback.
- Presentació 2n Cafè i Conversa d’Avaluar per Aprendre. Autoregulació i feedback
- Document lectura sobre feedback: recull de cites.
- Document preguntes per reflexionar a partir de la lectura sobre feedback.
- Document de recull de les reflexions, idees i dubtes o preguntes sorgides en els grups de conversa.